Obchodní podmínky – Trvanlivost a reklamace dortů
1. Trvanlivost dortů
Trvanlivost dortů závisí na jejich složení a správném skladování. Doporučujeme uchovávat dorty v chladničce při teplotě 2–6 °C, pokud není uvedeno jinak.
- Čerstvé dorty s krémem (máslový, šlehačkový, tvarohový): 2–3 dny při správném chlazení.
- Ovocné dorty: 1–3 dny v chladničce (kvůli riziku kvašení ovoce).
- Dorty s fondánovým nebo marcipánovým potahem: Až 3 dny v chladničce.
Vzhledem k povaze produktů doporučujeme dorty konzumovat v doporučené lhůtě, aby byla zaručena jejich čerstvost, kvalita a bezpečnost.
2. Reklamace
Naše dorty jsou vyráběny z čerstvých surovin, s důrazem na kvalitu a precizní zpracování. Vzhledem k tomu, že se jedná o potraviny s omezenou trvanlivostí, přijímáme reklamace pouze v souladu s ustanoveními občanského zákoníku ČR (§ 1914 a násl., § 2161 a násl.) za následujících podmínek:
2.1 Oprávněné důvody reklamace:
Reklamaci lze uplatnit pouze v případě, že dort:
- Obsahuje zjevnou výrobní vadu (např. nesprávné suroviny, neodpovídající design objednávce, přítomnost nežádoucích předmětů).
- Byl zkažený nebo jinak zdravotně závadný již při převzetí.
2.2 Podmínky uplatnění reklamace:
Aby mohla být reklamace uznána, musí zákazník splnit následující podmínky:
- Reklamaci je nutné uplatnit do 24 hodin od převzetí zboží (s ohledem na krátkou trvanlivost potravin dle § 2165 odst. 1 OZ).
- Je nutné doložit podrobný popis problému.
- Podmínkou pro uznání reklamace je vrácení minimálně 85 % dortu zpět výrobci
- Dort musí být uchován ve vhodných podmínkách (chladnička při teplotě 2–6 °C, pokud není uvedeno jinak).
Tento požadavek slouží k ověření oprávněnosti reklamace a posouzení případné vady. Pokud nebude vráceno minimálně 85 % dortu, reklamace nebude uznána.
2.3 Reklamace nebude uznána v následujících případech:
- Dort byl nesprávně skladován nebo manipulován zákazníkem (např. ponechán mimo chladničku déle než doporučenou dobu).
- Reklamace byla podána po uplynutí 24 hodin od převzetí.
- Změna chuti, konzistence nebo vzhledu dortu po uplynutí doporučené doby spotřeby. * Je potřeba odevzdat zpět alespoň 85% dortu zpět výrobci.
- Dort byl částečně nebo zcela zkonzumován a nelze objektivně posoudit oprávněnost reklamace.
- Vada byla způsobena třetí stranou (např. přepravcem) a zákazník nepřevzal dort s výhradou.
- Drobné změny zbarvení korpusu či krému v důsledku použitých přírodních surovin nebo vzájemného působení ingrediencí nejsou důvodem k reklamaci.
- Přirozené rozdíly v ručním zdobení a individuálním designu dortu nejsou považovány za výrobní vadu.
- Mechanické poškození dortu způsobené zákazníkem po převzetí (např. nevhodná manipulace při převozu, pád dortu, špatné skladování).
- Dort nebyl uchován ve správných podmínkách (např. ponechán na přímém slunci, v teplém prostředí nebo zamražen).
- Neodpovídající subjektivní představy o chuti, sladkosti nebo velikosti dortu, pokud dort odpovídá objednávce.
- Dort obsahuje alergeny a zákazník si je předem nepřekontroloval a neověřil s výrobcem.
- Reklamace na základě osobního vkusu nebo estetických preferencí, pokud dort odpovídá specifikaci objednávky.
- Zákazník si dort vyzvedl se zpožděním a jeho kvalita se snížila v důsledku delšího čekání mimo ideální skladovací podmínky.
V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na výměnu dortu za nový, opravu vady nebo vrácení peněz dle dohody.
- Storno podmínky
- Zrušení objednávky je možné nejpozději 48 hodin před plánovaným vyzvednutím nebo doručením.
- U všech objednávek se vybírá záloha, která je v případě zrušení nevratná.
4. Odpovědnost zákazníka
Po převzetí dortu přebírá odpovědnost za jeho skladování a manipulaci zákazník.
Doporučujeme skladovat dorty dle uvedených pokynů, aby byla zachována jejich kvalita a bezpečnost.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na vaši objednávku a děkujeme za důvěru! 😊